arrow_drop_up arrow_drop_down

Hoe je lege tafels in

jouw zaak voorkomt

Ontdek hoe 47 euro je ruimt 16000 euro extra jaaromzet oplevert

Hoe je collega zijn zaak vol krijgt

TUURLIJK je kookt de sterren van de hemel. En toch zijn er op doodgewone avonden veel lege tafels bij jou.

Bij collega's is het anders. Die hebben wel tafels vol met gasten. De hele week. Hoe doen zij dat toch ?

Je hebt al een paar keer een gesponsord bericht gedaan op social media en dat leverde bedroevend weinig omzet op. Je bent niet alleen.

Heel veel horeca-ondernemers huiveren bij adverteren. Het voelt als een bodemloze put waarop je geen enkele invloed hebt.

Dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Adverteren en jouw gasten bereiken, kan echt. Als je maar weet hoe het werkt.

Content waar je gast van gaat watertanden ..

Jarenlang schreef  ik blogs en posts voor social media. Had geen enkele moeite om mijn klanten te bereiken totdat … 

Totdat ik de social media uitbesteedde aan een marketingbureau. Ze kende mijn dreamteam en vak niet. Dat betekende het einde aan nieuwe volgers, leads een aanmelding via social media. Ik nam het roer weer over. Een dure grap achteraf.

In gesprek met mijn horeca-klanten zeiden zij altijd “ jij schrijft zo lekker “. Dat was een tof compliment en triggerde mij. Schrijven is mijn hobby en food mijn passie maar nog belangrijker ik had een strategie waarmee ik op social media resultaat boekte. Want zonder plan geen resultaat.
Deze strategie deel ik nu met jou in Horeca Social Media kalender :

  • Hoe je met wisselende berichten nieuwe gasten aantrekt.
  • Hoe jouw gerechten gasten hongerig maken.
  • Hoe je speels laat zien wie je bent zodat de gast bij jou wil eten.

Investering 47 euro => Omzet 16.157 euro

Door op Instagram en Facebook zichtbaar te zijn bereik je je gasten. Feit, de millenials (19-36) eten het vaakst buiten de deur (bron Misset Horeca 2019). De gemiddelde besteding per tafel is 38,84 euro.

En nog belangrijker ze plannen niet maar beslissen op het moment van honger. Des te meer reden om hun via Instagram en Facebook te bereiken.

Meest bescheiden omzetgroei is 2 tafels per avond. 

REKENSOM :

2 tafels x 38.84 eur (gemid.bested) x 4 avonden p/wk x 52 weken = 16.157 EURO

Horeca Social Media Kalender

Dit is een éénmalig aanbod om mijn Social Media Kalender voor een fractie van de prijs te ontvangen. 


Of laat je liever 16K omzet liggen ?

Omdat je die 16K alleen gaat verdienen als je NU in actie komt, verdwijnt deze pagina na 1 uur en ben je de korting van 243 euro kwijt

Laat jij liever 16K omzet liggen ?

00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden

Gisèle snapt horeca

Ze weet precies wat er in de keuken speelt en zorgt dat je snel content maakt.

Ivar Kronenburg - Claus Park

Een prof in detail

Ze vertelt je Precies hoe je het seizoen kunt inzetten in social media en met resultaat.

Shirley Kuipers- De Groene Afslag

Mijn verhaal Online

Ik wist niet hoe belangrijk het is om je eigen kookstijl en verhaal naar buiten te brengen.

Tarek Zaouia- De Krachtcentrale

+52 Food vragen

Food-vragen waardoor jouw gast reageert op je post. Zodat je bereik op social media groter wordt.

+52 Food quotes

Inspirerende Food-quotes waarmee jij jouw gast triggert. Zodat hij voelt hoe gepassioneerd jij bent in jouw vak.

+365 Horeca tips

Meer dan 365 tips zodat je moeiteloos 4 keer per week kunt posten. En de 5 concrete tips naar succes in 2020.

Ontdek de Horeca Succes Thema's waarmee de
social media kalender werkt?

Acties voor feestdagen

Start op tijd met mooie menu's voor de feestdagen. Je gast plant het diner weken van te voren. Zorg dat je in beeld bent !

Storytelling hoe doe je dat?

Meer dan 100 verschillende ideeën om jouw verhaal te vertellen. Telkens unieke berichten te maken.

Beschrijf goed een gerecht

Laat je gast watertanden bij de foto's en teksten van jouw gerechten. Telkens op een speelse, wisselende manier.

Waar vind je 'rake' quotes ?

Meer dan 52 quotes die passen bij food, horeca en ondernemen. Gemakkelijk te stylen in je eigen huisstijl.

Horeca is een vak.

Meer dan 50 ideeën om het mooie horecavak te laten zien. Kies de quote die past bij jouw expertise.

Fotografie om te smullen

Herken je dit ? Je ogen zijn groter dan je maag. Een mooi gerecht kies je eerst met je ogen. Maak foto's om van te smullen. 

Hieronder geef ik je al een voorproefje

De social media kalender geeft je de ingrediënten waarmee jij ZELFsmaakmakende berichten maakt voor

facebook en instagram.

Stressvrij omdat je strategie klaar is voor 2020

Omdat je weet welke berichten je gaat plaatsen zodat je gasten aan trekt. 

Telkens smaakmakende foto's plaatsen

Omdat je concrete voorbeelden hebt, waar jij jouw gerechten laat stralen

De 365 horeca tips waarmee jij jouw gast verleidt

Omdat je wéét hoe jouw verhaal gasten als een magneet naar je zaak toe trekken.

Gisèle is een topper

Ik leerde Gisèle kennen via Bidfood. In deze branche zijn vrouwen op haar stoel een uitzondering. Wat mij als eerste opviel, is dat ze met iedereen kon praten. En ze weet wat belangrijk is in de horeca. Zij zorgt dat horeca-ondernemers echt een bomvolle tent krijgen.
Raouf M'Sadek- Bonne Viande BV

Een gedreven vrouw

Mrs Italy werd al vaak geliked maar ik deed mijn social media tussendoor. Nu heeft het 1 x per week mijn focus. In het begin twijfelde ik over de persoonlijke touch van de teksten. Gisèle heeft mij laten zien dat door het stellen van de Juiste vragen echt Mijn verhaal wordt verteld.

Anneke Dijkstra- Mrs Italy

€ 250,-
€ 47,-

Horeca Social Media kalender 2020

Dit is een éénmalig aanbod om mijn horeca content kalender voor een fractie van de prijs te ontvangen.

Zodat jij nu direct aan de slag kunt om meer gasten aan te trekken.