Ben je eigenaar van een horecazaak, foodwinkel of een B&B?

Dan wil jij dat jouw social media accounts een online smaakmaker zijn!

Jezelf nooit meer afvragen:

Heb ik vandaag al iets gepost op social media?

Hoe schrijf ik teksten waar volgers van gaan watertanden?

Welke foto's werken goed en hoe maak ik die?

Hoe pakken succesvolle zaken hun social media aan?

Hoe zorg ik dat mijn nieuwe zaak zichtbaar is?

Welke ondernemer ben jij?

horecaondernemer

Horeca-ondernemer

Ben jij de trotse eigenaar van een restaurant, bistro, coffee-bar, lunchroom, cateraar, wijnhuis ?

Met mijn horeca-templates plaats jij in NO TIME berichten waar je gasten van gaan watertanden.

Bed & Breakfast eigenaar

Ben jij de trotse eigenaar van een hotel, bed & breakfast, camping of
Air B&B ?
Dan leer ik je waar je jouw doelgroep vindt zodat je onafhankeling wordt van bookingsites.

Bonne Viande

Foodondernemer

Ben jij bakker, slager, visspecialist, patissier, cateraar ...

Dan leer ik je hoe je meer klanten krijgt in jouw zaak of (eindelijk) bestellingen op jouw webshop.

Gisèle is ondermeer bekend van

“Wist je 80% van de social media gebruikers een goede Instagram of Facebookpagina ziet als doorslaggevende factor bij hun keuze?”

Deze stappen zijn onmisbaar op social media:

Meer volgers?

Weet hoe het facebook & instagram werken. Versla het algoritme (net als ik).

Meer reacties?

Plaats smaakmakende teksten waar volgers van gaan watertanden.

Meer omzet?

Zorg dat volgers online kunnen bestellen en reserveren.

Tijd besparen?

Werk vooruit met dé Social Media Kalender. Dat bespaart je zeeën van tijd.

Hoe profiteert MIJN zaak van social media?

Wist je dat 80% van de volgers kiezen voor een zaak omdat ze op socials over hebben gelezen? De sleutelwoorden van een succesvolle social media pagina's zijn:

  • Regelmaat: plaats genoeg, en met regelmaat!
  • Relevantie: speel op tijd in op feestdagen, nieuwe menu's of acties.
  • Persoonlijk: vertel jouw persoonlijke verhaal
  • Interessant: de keuken is een magische plek. Deel recepten!

Over mij

Hoi, ik ben Gisèle Rebel! Met FoodieContentFactory help ik ondernemers in de horeca om hun social media écht goed vorm te geven zodat het zijn beoogde effect heeft. Ik geloof niet in halve maatregelen.


Waarom de horeca? Ik heb zelf 30 jaar ervaring in de horeca met een eigen bedrijf. Hier nam ik onder andere de socialmedia-activiteiten voor mijn rekening. Ik merkte dat dit mij erg lag, en was erg verrast van de mogelijkheden die social media te bieden heeft voor de horeca. Mijn bedrijf groeide, en klanten waren enthousiast over de content die ik plaatste.

Onder het mom van ‘doen waar je talenten liggen’ ben ik FoodieContentFactory begonnen. Hiermee help ik horeca ondernemers om hun social media in te zetten op een manier die werkt. Het einddoel? Méér nieuwe klanten, en méér vaste klanten. 


Als ik mezelf mocht beschrijven in 3 woorden, dan zouden deze woorden betrokken, gestructureerd en positief zijn. Deze drie woorden zijn ook van uiterst belang voor jouw social media.  Zullen we samen kijken hoe we jouw social media gaan laten groeien? 

Dit vertellen mijn klanten ...

Gisèle is gedreven
Zij is mijn stok achter de deur die zorgt dat ik prioriteit geef aan meer gasten.
Anneke Dijkstra- Mrs Italy
Zeer professioneel
Ze vertelt je Precies hoe je een fotoshoot moet voorbereiden voor maximaal resultaat. 
Shirley Kuipers- De Groene Afslag
Mijn verhaal Online
Ik wist niet hoe belangrijk het is om je eigen kookstijl en verhaal naar buiten te brengen.
Tarek Zaouia- De Krachtcentrale

Telefoon bleef rinkelen

Met hulp van Gisèle kregen wij 80 boekingen in 14 dagen. Inmiddels hebben we > 3000 volgers.

Ageeth & John Braas

Voorspellen geeft rust

Gisèle hielp mij binnen één vleeswebshop te lanceren direct omzet te boeken.

Bonne Viande
Rob Toonen- Bonne Viande

Foodie Content Expert

Ze weet precies welke beelden passen bij Food Content. Heerlijk om te werken met deze prof.
Marjolijn Lamme- Fotografie

Social Media Recept: van valkuilen naar oplossingen

Horeca-ondernemers móeten tegenwoordig echt online aanwezig zijn. Niet alleen zoekt 80% van de mensen online naar restaurants, ook willen gasten je graag volgen op Social Media als je inspirerende content plaatst!

Met mijn 'Social Media Recept voor Horeca' laat ik je de grootste Social Media valkuilen zien. Daarnaast krijg jij de nodige 'ingrediënten' om tot een sterke Social Media strategie te komen. Ik leer je de kracht van persoonlijke teksten en welke smart-phone foto’s de honger in de gast losmaken. Schrijf een spectaculaire post die gevolgd, gedeeld en geliked wordt. (En dus nieuwe, loyale gasten en take-away bestellingen opleveren!)

arrow_drop_up arrow_drop_down