arrow_drop_up arrow_drop_down

Wat mij overkwam en

hoe jij dit kan voorkomen

Foodie Content Factory ; het verhaal

Een missie voor horeca en hotels

Ik help ambitieuze horeca-ondernemers, die worstelen met het posten van content op social media. Zij merken dat het in praktijk niet meevalt, om naast het verwennen van hun gasten, ook gestructureerd actief te zijn op social media. 

Hierdoor zijn hun tafels leeg en neemt hun omzet niet meer toe. Ze ploeteren vaak en drukken de kosten door minder personeel in te zetten. Zo is er te weinig tijd om bij hun gezin te zijn, op te laden en nieuwe menu’s en acties te bedenken. Een vicieuze cirkel die doorbroken moet worden.

Met behulp van mijn stappen maakt de horeca-ondernemer zelf zijn persoonlijke, sprankelende en Smaakmakende content. Hierdoor worden zij online gevolgd, gedeeld en geliked en zijn hun tafels vol gereserveerd. Ik help horeca-ondernemers met meer gasten naar een bomvolle zaak.


Ons Social Media Expert Team

Gisèle Rebel

Eigenaar |Trainer

 Social Media | Food |Horeca expert 

storytelling, advertising, horeca-funnel

Marjolijn Lamme

Gold Master Photographer

Trainer | Storyteller

Food & Social Media fotografie 

Veerle Monte-Klaver 

Virtual Assistent

Back office
community-expert

Gisèle inspireert mij met haar Gedrevenheid
Mrs Italy werd al vaak getagd en gedeeld door mijn gasten. En ik droom van het laten groeien van mijn pizza concept naar een franchise met de lekkerste pizza's van Nederland. In het begin twijfelde ik over de persoonlijke touch van de teksten. Gisèle heeft mij laten zien dat door het stellen van de Juiste vragen echt Mijn verhaal wordt verteld. Zij motiveert mij juist om de teksten nog meer te laten passen bij Mrs Italy.
Anneke Dijkstra- Mrs. Italy
Gisèle werkt super professioneel samen.
Ik leerde Gisèle kennen tijdens de fotoshoot bij De Groene Afslag. De fotoshoot was van te voren professioneel voorbereid.
Er werd gekeken naar win/win voor alle partijen. Iedereen werd tijdig op de hoogte gesteld van de doelen en de dagindeling. Het resultaat zijn krachtige foto's die sfeer van de Groene  Afslag super laten zien. Heerlijk om zo samen te werken.

Shirley Kuypers- De Groene Afslag

Hoe Horeca Ondernemers leren
Smaakmakende Content maken ?

Horeca Online Content 

Online Jaarprogramma waarin horeca ondernemers stap voor stap leren om Smaakmakende Content te maken op social media. En 52 weken lang ontvangen zij content inspiratie die 100 % is afgestemd op de horeca. Zodat zij constant nieuwe gasten aantrekken en een bomvolle zaak krijgen.

Horeca VIP Content

Groeps-Jaarprogramma waarin horeca ondernemers leren om Smaakmakende Content te maken. Tijdens 3 live dagen krijgt hun Marketing Plan een enorme boost en leren ze van collega's.

En 52 weken lang ontvangen zij content inspiratie die 100 % is afgestemd op de horeca.

Horeca Private Content

Een private jaarprogramma waarin horeca ondernemers leren om Smaakmakende Content te maken. Tijdens de 1-1 live dagen wordt gewerkt aan hun Eigen Horeca verhaal en strategie. 

En 52 weken lang ontvangen zij content inspiratie die 100 % is afgestemd op de horeca.

Meer dan 30 jaar ervaring in food & horeca,

Gisèle vertelt waar haar passie vandaan komt.