arrow_drop_up arrow_drop_down

Gasten staan in de rij voor jouw zaak

Zelf winstgevende content maken zonder hulp van een marketingbureau

Ontdek hoe jij ZELF meer gasten aantrekt

Gasten staan in de rij voor jouw zaak

Zelf winstgevende content maken zonder hulp van een marketingbureau

Ontdek hoe jij ZELF meer gasten aantrekt
25 jaar

ervaring met de horeca branche

52 weken 

meer dan 200 Horeca teksten

365 dagen

wekelijks calls met hulp

Hoe je collega zijn zaak vol krijgt

TUURLIJK je kookt de sterren van de hemel. En toch zijn er op doodgewone avonden veel lege tafels bij jou.

Bij collega's is het anders. Die hebben wel tafels vol met gasten. De hele week. Hoe doen zij dat toch ?

Je hebt al een paar keer een gesponsord bericht gedaan op social media en dat leverde bedroevend weinig omzet op. Je bent niet alleen.

Heel veel horeca-ondernemers huiveren bij adverteren. Het voelt als een bodemloze put waarop je geen enkele invloed hebt.

Dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Adverteren en jouw gasten bereiken, kan echt. Als je maar weet hoe het werkt.

Hoe je Online je gast laat watertanden zodat hij snel reserveert ...

  • Met mijn methode leert de horeca-ondernemer in 3 maanden een content-strategie die hij Zelf succesvol kan uitvoeren.
  • Zo plaatst hij zelf zijn berichten op social media in één tool en kan de resultaten analyseren.
  • Niet meer constant aanwezig hoeven zijn op social media om je berichten te posten; berichten plaatsen als jij je gasten verwent.  
  • En ik voed horeca-ondernemers 52 weken met horeca teksten op maat die zij in een hand omdraai kunnen personaliseren.
  • Ik zorg voor voorbeeld-beelden en laat in stappen zien hoe je zelf de foto maakt met je iPhone.
  • De horeca-ondernemer weet mijn mijn rekentool wanneer hij advertising moet inzetten en HOE dit werkt. 

Gisèle is een topper

Ik leerde Gisèle kennen via Bidfood. In deze branche zijn vrouwen op haar stoel een uitzondering. Wat mij als eerste opviel, is dat ze met iedereen kon praten. En ze weet wat belangrijk is in de horeca. Zij zorgt dat horeca-ondernemers echt een bomvolle tent krijgen.

Raouf M'Sadek- Bonne Viande BV

Een gedreven vrouw

Mrs Italy werd al vaak geliked maar ik deed mijn social media tussendoor. Nu heeft het 1 x per week mijn focus. In het begin twijfelde ik over de persoonlijke touch van de teksten. Gisèle heeft mij laten zien dat door het stellen van de Juiste vragen echt Mijn verhaal wordt verteld.

Anneke Dijkstra- Mrs Italy

Doet wat ze zegt

Bonne Viande en mijn team is weer zichtbaar op social media. Ik heb een bijzondere band met Gisèle. Daarom weet ik als geen ander hoe goed zij is. Zij snapt de horeca 100 % en voorspelt zij inderdaad het seizoen. Eerlijk gezegd .... '  Ze zat er bij Bonne Viande nooit naast. " 

Rob Toonen- Bonne Viande BV

Herken jij de volgende punten?

Alleen tijd voor social media als je gast werkt

Terwijl je ’s avonds druk bent met het verwennen van je gasten, herinner je je opeens dat 19:00 het tijdstip is op te posten. Maar dan ben je te druk.

Te vaak lege tafels en te weinig reserveringen.

Maandagmorgen 10:00 uur. Tijd voor Social Media. Dan hoor je dat je groente bestelling niet geleverd wordt; andere prio. Maar die tafels blijven leeg. 

Social Media uitbesteden aan een marketingbureau

Je abonneert op zo'n voordelig social media abonnement. Brrrr stock foto's; dure advertenties en geen reserveringen.
Waarom werkt het niet ?

Zo moe van constant online zijn op social media

    Je post tussen je werk door. Kijkt dag en nacht op social media. Geen tijd meer voor nieuwe gerechten, voor je gezin en vrienden. Dat is toch geen leven ?

Gluren bij je concullega's .. Hoe doet hij dit zo goed ?

Je bezoekt de Horecava en hoort een collega enthousiast praten over het effect van social media. Hij doet het zelf !
Hoe weet hij hoe het moet ?

Drukke periodes en stille periodes

Je rent je weken de benen uit het lijf en dan is het opeens stil. Tijd om te gaan posten. Helaas je bent te laat. Nieuwe gasten trek je aan met op tijd adverteren. 

Je team is onderbezet en de omzet per tafel daalt

Je vacature staat buiten op het bord. Tieners bereik je alleen Online. Gevolg is dat er omzet aan tafel blijft liggen. Geen tijd om een drankje aan te bieden. 

Foto's op Social Media die de eetlust doen verdwijnen

Je ziet op Facebook prachtige foto’s en weet dat jouw gerechten net zo smoelen alleen niet op Social Media en dat kost je gasten.

Gesponsorde berichten zijn duurkoop of ... niet ?

Je kent een top artiest voor een evenement tijdens de stille periode. Hoe zorg je dat jouw doelgroep dit leest ? Zeker niet met een organisch bericht.

Wat gebeurt er als je NIETS blijft doen op Social Media ?

Gasten zoeken tegenwoordig uitsluitend online naar restaurants. Jouw website, facebook pagina, insta-profiel zijn de etalages.

Een online etalage waarop jouw bedrijf presenteert.

En net als het aan tafel belangrijk is de het gerecht er mooi uitziet; net zo belangrijk is dit online. 

 Eten doe je eerst met je ogen. De zoektocht naar het juiste restaurant begint online.

En je collega zit ook niet stil.

Juist in de eerste maanden van 2020 moetje tijd besteden aan een mooie presentatie.

Anders blijven die tafels leeg.

Gasten reserveren elders waardoor jij

  1. echt lege tafels hebt in de eerste maanden van het jaar ook in het weekend.
  2. op de de maandag, dinsdag en woensdag vaak niet voldoende omzet draait.
  3. je die investering in de keuken of het interieur moet uitstellen.
  4. nu veroordeeld bent om alle avonden te werken.
  5. al maanden niet meer ontspannen met je gezin hebt gegeten.
  6. stockfoto's op je social plaatst die totaal niet laten zijn hoe mooi jouw tent is.
  7. van gasten hoort dat ze nog nooit van je gehoord hadden
  8. vicieuze cirkel zit, die alleen met meer omzet wordt doorbroken.

Je bent niet alleen. Veel horeca-ondernemers worstelen hiermee. 

Nog zoveel horeca-ondernemers zitten te slapen en promoten hun bedrijf niet op effectief op Social Media. Juist nu is het eenvoudig en goedkoop om snel veel gasten te bereiken.

Sociale media is daar het nummer 1 kanaal voor. Iedereen is daar. Op die mobiele telefoon. Op Facebook en / of Instagram. Iedere dag. En lunchen, dineren, borrelen gaat over beleving en emoties van je gast. Social media is het perfecte kanaal om de honger van je gast te triggeren. Een mooie foto met een smaakmakende tekst doet Watertanden.  

Wellicht heb je nu het gevoel dat je geen invloed hebt op Facebook en Instagram. Dat deze platformen met jou spelen. Maar realiseer je, die invloed heb je wel. Jij kunt leren hoe met Facebook & Instagram te spelen. Het is niet moeilijk. Het is een spel. Een spel waar ik je de tools voor leer.

      

Wil jij een succesvol horeca-bedrijf bouwen dan is het noodzaak dat jij weet hoe jij nieuwe gasten moet aantrekken en dat je hier continu aan werkt. Als jij weet hoe jij mensen bereikt en daarna in beweging krijgt dan krijg je zelf de regie over de groei van je horeca-bedrijf.

Gisèle is super professioneel.
Shirley Kuipers - De Groene Afslag.
Gisèle helpt je bij alle stappen.
 Stan Mouissie - Insolar
Gisèle werkt samen met toppers.
Tarek Zaouia- De Krachtcentrale

De grootste twijfels en fouten bij horeca ondernemers

  1. Je weet niet hoe je Smaakmakend schrijft zodat telkens je nieuwe gasten bereikt en de reserveringen binnen stromen.
  2. Je weet niet hoe je met je iPhone mooie foodfoto’s maakt waarmee je jouw gerechten kan presenteren.
  3. Je weet niet welke tool je kunt gebruiken waarmee jein 1,5 uur al je posts kunt plaatsen.
  4. De mogelijkheden van Facebook & Insta Advertising duizelen je waardoor je niet in actie komt. 
  5. Je kent de horeca content thema’s niet die jou helpen om telkens een jouw smaakmakende verhaal te vertellen.
  6. Je mist de stok achter de deur die je helpt om Nu echt te gaan knallen op social media. 
  7. Je mist kennis van de stappen waarmee je een marketingstrategie hebt die echt online gasten aanspreekt.
  8. Je hebt niet het budget om een marketeer in loondienst te nemen zodat je in de vicieuze cirkel van te weinig omzet blijft hangen. 

De juiste strategie toepassen op social maakt
de honger in jouw gast los : 

Ik leer je een strategie om jouw restaurant online te laten groeien via berichten en advertenties op social media. Je krijgt PRECIES de kennis die je hiervoor nodig hebt en een concreet stappenplan om ZELF in 2 uur per week de teksten te schrijven en prachtige foto’s te maken.  En daarna blijf ik je een jaar lang inspireren en helpen bij het maken van Content. Het geheim jouw Succes is je Strategie uitvoeren en volhouden.
Dan houd je je gast hongerig.

Constant nieuwe gasten en reserveringen brengt meer omzet. 

Per tafel en per avond meer omzet geeft een betere winst per tafel. 

Eindelijk ruimte om een avond vrij te nemen. Even pauze en opladen.

Je eigen marketing-plan in eigen beheer. Niet afhankelijk van derde.

Je eigen posts analyseren, kijken wat werkt en herposten.

Zelf smaakmakend beeldmateriaal maken; altijd actuele foto's.

Je gasten herkennen jouw locatie en krijgen Online honger. 

Het toepassen van de horeca succesformule brengt meer gasten. 

Gasten vinden door de juiste #hashtags ; online zichtbaar zijn.

Maak je eigen beeldbank via Android of Iphone, snel de juiste foto vinden.

Wekelijkse marketing opzetten in 1,5 uur, tijd overhouden voor jezelf. 

Eindelijk groeien je volgers; ook groeien zonder advertising. 

Weer tijd om nieuwe gerechten te bedenken; betekent nieuwe gasten.

Op social media straal je 100% jezelf uit , dit bereik je alleen zelf.  

Jouw bedrijf wordt zo jouw pensioen, een tent met omzet verkoopt. 

Foodie Content Factory geeft je de juiste tools

In mijn Online programma heb ik 25 jaar kennis en ervaring in de horeca gebundeld. Mijn kennis op het gebied van schrijven, het echte intens mooie verhaal van horeca-ondernemers naar boven krijgen en mijn methode om doelen nu Eindelijk te bereiken. 

Mijn rekentool waarin de omzet van het horeca-seizoen wordt voorspeld. Waarmee ik per dag precies kan voorspellen hoe jouw omzet verloopt.
Zodat jij weet wanneer je acties moet inzetten om extra omzet te krijgen. 

De samenwerking met top-fotografe Marjolijn Lamme. Die je leert om Insta-proof foto’s te maken op je Iphone. Eindelijk beelden waarbij het water in de mond loopt van je gasten. 

Ontdek hoe jij ZELF meer gasten aantrekt

Met wie werk ik wel ?

  • Horeca-ondernemer of kok of horeca-marketeer bent.
  • Ambitieus bent en echt je tent wil laten boosten. 
  • Bereid bent om mijn Succesmethode te leren.
  • Bereid bent om op Social Media jouw verhaal te vertellen.
  • Snapt dat investeren in marketing de weg naar meer omzet is.
  • Bereid bent om te adverteren op Social Media.
  • Als je nu nog niet kunt schrijven maar het wel wil leren.

Met wie werk ik niet ?

  1. Als je niet geloofd in de kracht van social media. 
  2. Als je geen enkele lege tafels hebt.  
  3. Als je niet wilt investeren in omzetgroei via social media.
  4. Als je geen budget hebt voor advertising.
  5. Als je je niet kunt houden aan een doelgericht marketingplan. 
  6. Als je niet in de horeca en hotel branche actief bent.
  7. Als je jouw verhaal niet wil vertellen. 

Gisèle kent de uitdagingen in de horeca.

Gisèle kwam regelmatig vragen hoe het liep met de leveringen.

Ze kent niet alleen de foodtrends maar OOK organisatie, inkoop, marketing, regelgeving.

Kortom een professional net als ik. 

Ivar Kroonenburg- Barracca 

Ik werk nu vanuit een marketing plan.

De investering was als ZZP-er best een bedrag. Met even doorrekenen bleek dat ik dat er zo uit had. En dat ik  voor haar tarief een jaar lang begeleiding. Nu snap ik echt hoe Social Media werkt. voor mij.

Fons Tünnissen- Fons & Wijn

Je krijgt altijd meer dan verwacht.

Samenwerken met Gisèle is voor mij, samenwerken met een professional. Samen inspireren wij elkaar om nog foto's te maken waar je honger van krijgt. Bijzonder aan Gisèle is dat ze altijd Waarde levert. 

Marjolijn Lamme- Fotografie

Bij Foodie Content Factory ontvang je de volgende modules

Het programma bestaat uit  7 modules en 52 weken begeleiding. Elke module bestaat uit losse online trainingen en werkbladen.

Je krijgt zo lang het programma bestaat toegang tot alle modules, de feedback en vraag & antwoord sessies en toegang tot de besloten Facebook groep.

Content : 365 dagen inspiratie

Maar liefst 365 dagen per jaar inspireer ik je met teksten en vragen om jouw verhaal te vertellen. Deze teksten worden wekelijks aangeboden met een foto van de setting die past bij het verhaal. De kracht van dit programma ligt in de combinatie van leren en telkens geïnspireerd worden. Je hoeft nooit alleen een verhaal te bedenken.

Module 1: Social Media Check 

First things First. In deze module werk je aan zet je de basis van je social-accounts goed klaar en start je met een social-media tool. Daarmee kun je in één oogopslag al je kanalen volgen. Met behulp van de checklist controleer je of je alle relevante informatie voor de gast hebt opgenomen. Faciliteer jouw gast !

Module 2: Het verhaal achter de ondernemer

Wie ben jij ? In deze module ontdek je de kracht van je eigen verhaal. Gastheren, koks, sommeliers zijn prachtige mensen. De gastheer is charmante heer die zijn gasten verwend. De kok intens gedreven om telkens een tongstrelend gerecht te serveren. De sommelier kent fantastische wijn&spijs combinaties.
Jouw waarom is de moeite van het vertellen 100 % waard.

Module 3: Jouw ideale gast 

Zo belangrijk en zo vaak overgeslagen. In deze module leer je wie jouw gast is ? Is het een particulier, is het een zakenman. Is het vooral een vrouw of ( beetje dooddoener ) een man. En waarom komt jouw gast op vrijdagavond ? En wat doet hij op zaterdag of zondagavond. Of wat is zijn behoefte tijdens de lunch. Niet weten wie je wil bereiken is als een schot hagel in het duister.

Module 4: Storytelling

In deze module leer je verhalen te vertellen zelfs als je denkt dat je dit nu niet kunt. Ooit was vertellen de enige manier om het verhaal over te dragen. Smeuïge verhalen met een goede foto zorgen dat je het verhaal beleeft. Dat het water bij je gast in de mond loopt. Mensen zitten op social om vermaakt te worden, NIET om een aanbieding te zien. Maar als jouw gerecht verpakt is in een mooi verhaal dan maak je de honger in je gast los. 

Module 5: Foto's die je laten watertanden

In deze module leer je hoe je Spot On foto's maakt met je Iphone. We gaan specifiek in settings voor food-fotografie, op hoe je de beperking van een mobiel voor je laat werken. Hoe je met een bewerkingsfilter je foto's levensecht maakt. Welke beelden horen bij de verschillende content-thema's. Hoe je een beeldbank maakt. 

Module 6: Advertising, zo bereik je je gast wel

In deze module leer je hoe je met acties op Facebook en Instagram meer gasten krijgt. Je krijgt heel veel advertentievoorbeelden uit de praktijk. Ook laat ik je stap voor stap precies zien hoe je dit in Facebook advertentiebeheer zelf inricht en op welke knoppen je moet drukken. Ook ontdek je naar welke cijfers je moet kijken en hoe je jouw campagnes kunt bijsturen.
Altijd nieuwe Tips & Tricks

Ik leerde hoe ik goed en eenvoudig foto's en filmpjes kon maken. De volgers op mijn tijdlijn namen direct toe. 

Yordi Latumahina- Alexanderhoeve
FCF ademt Food
Gisèle weet super goed wat ze wil en hoe ze dat gaat bereiken. Voor zichzelf en voor haar horeca-ondernemers. 
Iris van Heugten- Crush

Richard Zohlandt

Gisèle is vooruitstrevend. Altijd bezig met de ontwikkeling van morgen. Groei is her middle name.

Richard Zohlandt - BNI

Na het toepassen ben jij de expert

  • Zelf Smaakmakende content schrijven waarmee je je gast online hongerig maakt.
  • Zelf food-foto's maken waarvan je gast gaat watertanden.
  • Laat je leuke "behind the scenes " verhalen zien, die je gasten triggeren.
  • Weet je wie jouw ideale gast is zodat je je teksten op hem zijn gericht.
  • Maak je een menukaart die gasten meer laat bestellen. 
  • Weet je hoe je een fotoshoot voorbereid waarmee je in 1 dag 50 beelden maakt.
  • Weet je hoe FB en Insta advertising werkt zodat je jouw gasten bereikt. 
  • Voorspel je je omzet zodat je op tijd acties in zet en alleen wanneer nodig. 
  • Reserveren gasten continue. 

100% garantie verzekerd !

Ik weet zeker dat als je de strategieën, technieken en tips uit dit programma toepast je meer gasten krijgt. Mocht je vinden dat dit programma voor jou toch niet werkt, dan is de volgende garantieregeling van toepassing: je hebt de eerste 2 weken de mogelijkheid om het programma te proberen.


Als je van mening bent dat het niet waardevol genoeg is, mail dan binnen 15 dagen na aanmelding naar support@foodiecontentfactory.nl en laat van de eerste 2 modules de volledig gemaakte berichten en foto’s zien. De reden dat we naar de ingevulde berichten vragen is simpel. We willen werken met mensen die commitment maken én tonen. Die bereid zijn het benodigde werk te doen om prachtige resultaten te realiseren.

De live-dagen starten 1 april maar tijdens de Horecava heb ik een lanceringsaktie :
EARLY BIRD TICKETS

Kies het VIP-group label en betaal voor het Onlinelabel

Profiteer van de live dagen voor nog meer gasten.

13-01-2020
Start om 00:00
00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden

Ontvang nu tijdelijk een bonus:

Bonus 1: 

Social Media Shoot van € 190,- om jouw persoonlijke facebook, insta- en linkedIn profiel een horeca look & feel te geven.

Bonus 2:

Online training  " Boost je Menukaart "
van €250,- je leert om je menukaart winstgevend te maken  

Bonus 3:

Claim tijdens de Horecava de Early Bird tickets en ontvang € 1.200,- korting op het VIP label incl. 3 LIVE dagen.

Schrijven is haar vak

Gisèle vertaalt de wens van de gast krachtig in een post. 

Deborah den Dulk- Events

Snel mooie foto's

Eindelijk weet ik hoe ik mooie foto's maakt voor mijn social.

Stan Mouissie- Insolar

Horeca wordt wakker

Ik zie zo veel restaurants die NIET vindbaar zijn op social media. 

Daniëlle Leuvering- Business Academy

Veel gestelde vragen 

                                   

FAQ restaurants

Ik twijfel over nu of later ?

Heb je grote dromen met je horeca-bedrijf en wil je sneller nieuwe gasten aantrekken dan is het programma voor jou zeer geschikt. Je kunt de content templates downloaden wanneer je wilt en in jouw eigen tempo. Van de live calls worden opnames gemaakt die je achteraf kunt terugkijken.

Je hebt een jaar toegang tot het online community

Hoe snel verdien ik dit terug ?

Voor de meeste ondernemers geldt dat als je 1 a 2 tafels per week groeit in omzet.
En ik garandeer jij na afloop heel goed weet hoe jij gasten in de rij laat staan om te reserveren. Alleen aan jou de taak om de deur open te doen 😉. Rekenvoorbeeld 2 tafels week, 52 weken per jaar * 50 = € 5.200. Het online-label verdien zo terug.

Hoe bereik ik de gast ?

Ja, mits 20+ dan zit je doelgroep op Facebook & Instagram.
Miljoenen Nederlanders zitten op Facebook & Instagram.
Dus OOK Jouw doelgroep. Daar is waar de aandacht dagelijks is.
Je moet alleen nog ontdekken HOE je hen bereikt.
Dat ontdek je in “ Foodie Content Factory “.

Blijft mijn bericht uniek ?

De horeca template is zo gemaakt voor gemaakt dat jij jouw persoonlijk gerechten, sfeer en beleving in het tekst plaats. Ik help je op weg met een Smaakmakende tekst die jij verder personaliseert.
En ieder week kun jij mij vragen stellen zodat je een goede tekst schrijft.
Zie het als een wedstrijd ik speel je de bal aan en jij kopt de bal in.

Hoeveel tijd investeer ik ?

Uiteraard is dit afhankelijk van de tijd die jij er zelf in investeert.
Aandacht is de sleutel tot jouw succes op social media.
Maar als je er de 1e 4 weken een paar uur aan besteed verwacht ik dat je vanaf week 5 wekelijks 1 uur nodig hebt. Dan kun je Smaakmakende teksten Foodfoto's posten.

                               

Het resultaat, een bomvolle zaak!

Ja ik wil meer gasten!