'Social Media Recept: van valkuilen naar oplossingen'

Jij hebt een passie voor je horecabedrijf. Je kookt de sterren van de hemel. Je menukaart is top, maar toch heb je vaak last van lege tafels. Je vaste gasten weten hoe leuk uiteten is bij jou, maar je hebt moeite om nieuwe klanten aan te trekken. Daarnaast lukt het je nog te weinig om van die nieuwe gasten ook loyale, terugkerende gasten te maken. 

Inmiddels zijn de terrassen weer geopend. Mensen snakken naar gezelligheid met een drankje erbij en je ziet bij je concullega's wel bomvolle tafels. Bezorgers rijden af en aan voor de take-away. Hoe doen zij dat, of nog beter: hoe krijg jij dat ook voor elkaar?

Het antwoord ligt voor de hand: je móét tegenwoordig echt online aanwezig zijn. Niet alleen zoekt 80% van de mensen online naar restaurants, ook willen gebruikers je graag volgen op Social Media als je inspirerende content plaatst!

Met mijn 'Social Media Recept voor Horeca' laat ik je de grootste Social Media valkuilen zien. Daarnaast krijg jij de nodige 'ingrediënten' om tot een sterke Social Media strategie te komen. Ik leer je de kracht van persoonlijke teksten en welke smart-phone foto’s de honger in de gast losmaken. Schrijf een spectaculaire post die gevolgd, gedeeld en geliked wordt. (En dus nieuwe, loyale gasten en take-away bestellingen opleveren!)

50%
Waar mag ik het Social Media Recept naar toesturen? 📨
Direct gratis ontvangen

Hoe krijg jij dat ook voor elkaar?

  • de 10 valkuilen die jij moet vermijden bij je social media
  • een heldere oplossing voor elke valkuil
  • inclusief actuele verhalen van andere horeca ondernemers
  • krijg constant reserveringen
  • neem dagelijks take-away bestellingen aan 
  • ontvang meer omzet per tafel
  • bouw aan een eigen archief met content en foto's
  • verzamel data die jou vertelt welke berichten nieuwe gasten aantrekken
Direct en gratis ontvangen!

''Gisèle leerde mij mijn social media gestructureerd aan te pakken en de kracht van het Mrs Italy-verhaal te gebruiken op social media. Inmiddels hebben we > 2000 volgers!

Anneke Dijkstra - Mrs Italy

Hoe ik social media met succes inzet ..

Zelf werk ik al 25 jaar in de horeca en foodbranche. Ook schreef ik jarenlang social media berichten voor mijn eigen bedrijf. Het lukte mij prima om mijn doelgroep te bereiken totdat...


...ik de social media uitbesteedde aan een marketingbureau. Ze kende mijn doelgroep en bedrijf niet. Het verhaal wat zij probeerden te vertellen was gewoon niet oprecht. Dat betekende het einde aan nieuwe volgers, leads en reserveringen via social media. Ik nam het roer weer over. Een dure grap achteraf.


Dit heeft mij geïnspireerd om horeca ondernemers te helpen. Niet door het roer over te nemen, maar door mijn expertise te combineren met jouw expertise als ondernemer.


Social Media is mijn hobby en food mijn passie. Maar nog belangrijker: ik heb een strategie waarmee ik op social media resultaat boek. Deze strategie deel ik nu met jou.


In dit e-book vertel ik je: 

  • waarom jouw verhaal nieuwe gasten aantrekt
  • waarom het verhaal achter jouw gerechten gasten hongerig maakt
  • waarom je echt moet weten WIE jouw gast is
  • hoe je met adverteren nieuwe gasten aantrekt
  • hoe je met reviews jou Insta en Facebookprofiel kunt versterken


Direct gratis ontvangen


Voorspelt je omzet

Heeft 25 jaar ervaring in de horecabranche en kan het seizoen feilloos voorspellen.

Rob Toonen- Bonne Viande

Professional 100 %

Gisèle weet alles over horeca. We werken sinds de lockdown samen en dat gaat super goed!

Rogier Dubois - Common Sense

Ze kent ons vak

Kent ons verhaal en legt ons duidelijk uit hoe ik met mijn verhaal gasten aantrek.

Tarek Zaouia- De Krachtcentrale

Krijg nu zicht op de 10 meest gemaakt fouten bij de Social Media van Horeca-ondernemers

Mensen zitten gemiddeld drie uur per dag op social media. Daar bereik jij dus jouw gasten! En 80% van de gasten bezoekt een zaak omdat ze er op social media over hebben gelezen. Zorg dat je er tussen de berichten uitspringt met jouw creatieve content.


Het enige wat je nodig hebt is een smartphone en een zicht op wie jij bent als bedrijf. Mensen hangen aan je lippen als je weet wie je bent, wat je serveert en wat je te bieden hebt. 


Ik zie nog te vaak dat horeca ondernemers trappen in valkuilen die zorgen dat hun socials niet optimaal presteren. Dat is natuurlijk logisch, je bent een restaurant eigenaar en geen social media specialist. Juist daarom heb ik dit stappenplan geschreven, om te zorgen dat jij niet in diezelfde valkuilen trapt!


Bereik nieuwe gasten, en informeer oude gasten over spetterende nieuwe acties. Creëer een social media pagina waar je vol trots naar verwijst!

50%
Waar mag ik het Social Media Recept naar toesturen? 📨
Direct gratis ontvangen
arrow_drop_up arrow_drop_down