Bedankt voor het aanvragen van

‘Social Media Recept voor de Horeca’!

Binnen enkele minuten ontvang je een email.

Met dit recept ben je voorbereid op de valkuilen die je gegarandeerd tegenkomt als Horeca ondernemer. Regelmatig aanwezig zijn op Social Media is cruciaal voor het succes van een onderneming. Ongeveer 75% van de gasten kent horeca ondernemingen via Social Media!

En er is nog meer dat je kunt doen voor online succes!

Wist je namelijk dat….

Restaurants met betere reviews ongeveer 20% meer bezoekers hebben?


Restaurants met geen of weinig reviews vaak niet eens overwogen worden door de consument?


Een slechte review je business veel gasten kan kosten, maar niet als je genoeg positieve reviews hebt om te compenseren?

Met de komst van Social Media wordt het steeds makkelijker en laagdrempeliger om je mening te geven. Websites als Google, Facebook en TripAdvisor schotelen hun gebruikers allemaal in een handomdraai reviews voor. 


Mensen baseren hun beeld van jouw restaurant al heel snel op deze online meningen. Deze Social Proof kan vaak doorslaggevend zijn voor gasten die verschillende horeca-zaken online overwegen. Het is dus zéér belangrijk om te zorgen dat die reviews niet alleen positief, maar ook inhoudelijk zijn. Zodat potentiële gasten een duidelijk beeld hebben van jouw unieke gerechten, de sfeer en jouw horeca-bedrijf.

Hoe zorg je voor goede Social Proof? 

Veel ondernemers wachten nog te passief op goede reviews. Tuurlijk, een vriendelijke gast laat wel uit zichzelf een review achter, maar het grootste deel doet dat niet.


Jij moet hier dus een actievere rol in gaan innemen! In mijn online minitraining “Groeien met Social Proof’ leg ik in 3 lessen uit hoe jij niet alleen méér, maar ook betere reviews kunt verzamelen als horeca bedrijf. Reviews die ervoor zorgen dat je opvalt tussen de concurrentie. 


Na de training:

  • Heb jij reviews die gasten opleveren (en die daarna weer reviews achterlaten)
  • Heb jij een flinke hoeveelheid reviews voor extra geloofwaardigheid
  • Is jouw restaurant niet langer gevoelig voor één negatieve review


In de minitraining leer ik je

Wat de 5 elementen van een goede horeca review zijn

  • Een strategie die uitnodigt om goede, uitgebreide reviews te schrijven

  • Een stappenplan om oude gasten alsnog een review te laten schrijven

  • Welke berichten ik plaatste om snel goede reviews te krijgen